jag överraskar med ett inlägg till.

Det är duktigt med uppdateringar idag alltså! så förvänta er inga de närmsta dagarna, hahaha. Nej men det är typ första dagen på en hel jävla evighet som jag inte har gjort ett skit (förutom städ+tvätt).  Och det har varit så grymt härligt så ni fattar inte! Iallafall, så har jag nu haft mina tre dagars ledigt, och hunnit ladda upp batterierna riktigt ordentligt! Imorgon är det dags för en ny vecka. Och jag går in i den med gott humör och höga förväntningar!

Måndag: Jobbar 9.45-18.15 på Bokia. Ev. blire hockey hemma hos Fidde. viktig match!
Tisdag: Jobbar 12-19.30 i kassan på ICA
Onsdag: Jobbar 7-16 på golvet på ICA. Träna med Karro på nya gymmet!
Torsdag: Jobbar 14-18.15 på Bokia. Ev. till tatueraren
Fredag: Jobbar 7-16 på golvet på ICA. Ev. tatueraren, annars ska jag bjuda mamma och bror på mat och mys på kvällen
Lördag: LEDIG! UF-mässan i Gislaved på dagen. Hotellet med Idol-Kevin på kvällen?
Söndag: Jobbar 14-19 i kassan på ICA

I like ma weeek! Snart äre lön vänner! Hang in there! Jag borde dra ner på spontaninköpen. Senast vare en skinnjacka för 900:-, grymt snygg, grymt snyggt hål i plånboken också. Det blir tajt de sista 10 dagarna nu. Men, då äre ju tur att frysen är full och man bara har sig själv att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0