It will all happen when we're both ready. Me and you or me and someone else.

Min helg har varit riktigt bra, alla helger är iofs bra, nästan.  Jobbet gick alldeles lysande i lördags, trots att det var långlördag, och det var mycket med folk! Det gillas. :) Efter jobbet åkte jag på min omtalade shoppingrunda, Hemköp, Netto, Willys, ICA. 700 spänn fattigare, men med välfylld kyl, frys och skafferi.

Efter en snabbvisit hos grannen med lite melodifestival så kom K & B och hämtade mig och vi begav oss till casa a la kaos, just det, till Josef. Där spenderades kvällen med bra sällskap och musik. Youtube is the shit! Knodd och jag gjorde grabbarna nöjda genom ett besök på Q8 för inhandling av snacks. Nåväl, det blev några snabbvisiter på Bryggeriet och Jamaica, lite hinderbana över järnvägarna, och avslutade med lite efterfest mys hos K & B. Det var lagom kallt att traska hem genom stan sen klockan 2 på natten. Ensam dessutom. Men mamma har tvingat mig att låtsas prata i telefon när jag går själv, så jag hade ett par riktigt intressanta samtal med mig själv där på fyllan.

En liten nyhet till min vän på andra sidan jorden. Herr Josef flyttar från lyan, men inte så långt. Bara upp en våning. (Visste inte om du hade koll på detta Ema) ;)

Nu vill min bror sova så jag ska traska ner och lägga mig i soffan.

peace.

Kommentarer
Postat av: Fidde

Din Mamma är vis hon! Du måste vara försiktig. Även om det är i lilla Nässjö!

2009-03-02 @ 00:31:22
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0