It don't matter - Donavon Frankenreiter

Fredagkväll och tantvarning på mig. Sitter i soffan och sjunger med till Så ska det låta, så grymt bra! Men Lill Lindfors är lite old i sina låtval, där hänger jag inte riktigt med. Musikal-Nina och Måns är däremot grymma! Synd att de är i olika lag.

Idag har jag jobbat, hälsat på på Bokia en sväng, träffat Anton, Eve o Viktor en snabbis för uträttande av tjänster. haha! Och inte minst, lagat mat till mami och lillebror. En riktigt smaskig tacopaj blev det! Jag är stolt över min fina bjudning. trist att gästerna stack så fort de fått mat. otacksamt. haha nejdå, en rastlös hund var orsaken. Så nu sitter jag som sagt här uppkrupen i soffan. Var lite rastlöst där ett tag, men nu känns det rätt bra. Skönt att ta det lugnt och bara va ibland! :)

Vem Albin har kommenterat? :P Jag har inte hört mkt av Pennywise faktiskt, lyssnat på lite låtar nu efter att jag såg att de skulle va me på WCR och det låter bra än så länge! :) Men, jag är ju en sucker för The killers också. Och så skulle jag vilja se endel andra band på hultan också..

Nu ska jag återgå till min allsång samt rensning av musik i datorn. Imornkväll hoppas jag hitta nånstans att kolla på hockey, sen kanske en utgång på hotellet, dubbla dansgolv och Kevin Borg kanske lockar lite folk?

Weho! Dom sa NÄSSJÖ på "Så ska det låta", tur att vi har Backyard Babies som sätter oss på kartan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0