Har det varit helg?

Tack för tipset Karro! Det låter ju kanon! Vad jag har förstått så ligger det ju precis där jag bor då? Vet du hur jag kan komma i kontakt med dem. Tränar du där själv?

Nu är det snart dags att gå till jobbet igen. Idag hade jag tänkt vara duktig och städa hela lägenheten, eftersom jag ska bo hos mamma några dagar. Jag tänkte att det kunde va skönt att komma hem till en någorlunda fräsch lya sen. Men sen ringde mami och frågade om jag vill följa med ut och gå en sväng, så hon, moster och kusin kom upp till stan med hundarna och vi roade oss i stadsparken en stund istället. Jävla ruskväder, och nu snöar det igen :( Men jag fick ju iaf lite luft och en promenad.

Ikväll blir det en såndär jobbig tv-kväll igen. Herre på täppan börjar klockan 8 på 6:an, och samtidigt är det premiär för Wipeout på kanal 5. Dessutom slutar jag inte förrän 8 så i vilket fall som helst kommer jag missa början på båda programmen. Det kanske går att se programmen på nätet sen förresten, någon som vet?

Jobbet var det ja...

Kommentarer
Postat av: Karro

Du kan ju hänga på mig nån gång & testträna för att se hur det är :) ja jag köpte gymkort förra veckan, har inte hunnit va där så mkt men kommer spendera en heel del tid i veckan. säg bara till hur du jobbar&så så fixar vi det!

2009-03-08 @ 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0