Grilla och Grillad

Deppigt att vakna upp och se blaskigt snöregn falla utanför rutan. Men, det gör att det inte känns så himla farligt att gå och jobba i eftermiddag. Gårdagen blev inte alls som planerat. Mamma ringde mitt i frukosten och frågade om jag ville följa med ut i skogen och grilla korv. Självklart! Årets första grillning, den korven va inte dum den! och Mitzi var lycklig som ett barn när hon fick springa runt bland alla kottar och pinnar. Sen fick mamma nåt ryck och ville åka in till A6. Och det tackar man ju inte nej till. Så vi hann slå ihjäl nån timme där också.

På kvällen var det jag som stod för förfesten. Fem tjejer och min granne Anders. Jag tror han var nöjd. :P Det blev singstar och massa tjöt sen vidare till Hotellet för lite röjj på dansgolvet. Kanoners! Men Kevin Borg hade inte mkt att bjuda på. Snålt framträdande, dåligt ljud.

Ni har väl inte missat det nya succéprogrammet på SVT 1 ? "Grillad" som leds av Thomas Järvheden sänds på fredagar klockan 21.00. En inbjuden kändis får sitta och ta emot "kärleksfulla käftsmällar" från kollegor och komiker, och sedan ge tillbaka. Helt underbart roligt! Kunde inte motstå att titta på reprisen nu på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Jonna

nej peppar peppar ta i trä så har vi inte en snöflinga! Kom hit och njut med mig :)

2009-03-23 @ 09:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0