Godmorgon världen!

Eller morgon och morgon, det var det för längesen. Mamma skulle ge Mitzi sovmorgon idag och lämna henne hemma hos mig när hon åkte till jobbet. Grejen var bara den att Mitzi inte alls var trött längre. Så det var bara till att traska upp vid 06.30 och gå ut i kylan för lite kissepaus. Väl inne igen fick jag henne att sova en timme till med mig i soffan. Men sen var det kört. Så innan klockan är 9 har jag hunnit med att va ute tre gånger, en lite längre promenad, ätit frukost, torktumlat tvätt, vikt tvätt, läst tidningen, sminkat mig, och fixat så att jag får jobba lite även idag. Så denna veckan blir det lite jobb varje dag. Men det är gott, jag behöver timmarna!

Bäst just nu: S.E.X - Nickleback

Nej det är väl bäst att jag tar hand om hunden igen så bror får gå till skolan.

Förresten, håll tummarna för att idag blir en grym dag! Om jag har en jäkla tur kan det komma trevliga besked snart.

Later!

Kommentarer
Postat av: Anders

oo, spännande! vad är det för trevliga besked =) ??

2009-03-03 @ 14:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0