Fakking smärta!

Trodde aldrig att det skulle göra såhär ont EFTER att man hade gjort tatueringen. Jag tror inte att jag tål tatueringar. Visst den ser bra ut o så, men vaknade med sån fruktansvärd yrsel nu imorse. Ni vet, såna där yrselattacker jag fick några gånger förra året. Nu har jag inte haft nån sen jag var hos läkarn, men som sagt, i morse slog det till igen. Kan det bero på att man förlorat lite blod? Men det är väl inga stora mängder det handlar om? Smärtfullt är det i vilket fall som helst just nu.

Jaja, nu ska jag gå till jobbet och hoppas att det känns bättre om ett par timmar, och att yrseln inte kommer tillbaka. Ikväll ska Fidde komma hit och kolla på hockeyn och vet ni vad. Jag ska bjuda på våfflor! Visst är jag snällast ever? :D


klagarn.

Kommentarer
Postat av: sydi

får jag också komma? :(

2009-03-25 @ 09:28:02
Postat av: Ema

JAG VILL OCKSA HA VAFFLOR!!!!!!!! ;)

2009-03-25 @ 09:40:11
Postat av: Fidde

För att få våfflor måste man vara speciell, som jaaag :D

2009-03-25 @ 11:29:18
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Fidde

Och jaa, du är snäll :D

2009-03-25 @ 17:15:57
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0