en evighetslång väntan.

Nej, det blev inga grymma besked, det blev iofs inga tråkiga besked heller. Det blev helt enkelt inga besked alls. Än så länge.

Klockan 07.24 i morse ringer bossen o frågar om jag kan jobba. Det lät ungefär såhär:

-godmorgon, hoppas jag inte väckte dig
-neerå, (gäsp) hehe det är ju snart lunch!
-öh, haha. kan du jobba?
-jadå jag börjar på bokia vid 15 men om du tycker det är nån idé så kan ja komma innan?
-jaja visst, de e kanon om du kan jobba 8-14!
-ööh, aa, kommer så fort ja kan.

Nej ni fattar inte det roliga här.Men det gör jag, jag trodde nämligen att klockan var 10.24 och hela samtalet var väldigt förvirrande för mig i detta nyvakna ögonblick. men nu har jag iaf jobbat de där timmarna och ska strax bege mig till nästa ställe! Jag var bara tvungen att åka hem och slänga i mig lite lunch, en avokado och skagenröra, muums!


so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0