Det går mot helg!

..och DET känns riktigt bra vill jag lova! Satt och fyllde i mina jobbtider åt mamma och efter helgen är det 13 jobbdagar i rad som väntar. Varför var jag tvungen att se det?! suck. Men, det är bara att tänka på pengarna. Och det är ju faktiskt inte riktigt vår än. När våren kommer ska jag börja leva har jag bestämt. Ägna lite mindre tid åt jobb och mer tid åt mig själv och att njuta av livet. Kanske även söka någon att dela det med? vem vet. Just nu trivs jag faktiskt rätt bra med mig själv. Eller, det är klart att det hade varit underbart att hitta "the one" men just nu har jag inte ens tid att ägna letandet en tanke. och ja, till att börja med borde jag kanske få bort en viss person ur tankarna..

Idag blir det ev. lunch med Nina på Steakhouse innan jobbet, om hon har tid med mig vill säga, hon skulle på nån aktivitet på arbetsförmedlingen nu på förmiddagen. Sen blir det att åka tillbaka hit ut på landet och hämta Mitzi hos kusinerna och sen antagligen en lång promenad med henne för att trötta ut henne för natten. Igår följde även Sigge med ut på rundan, fast då blev den inte så lång. Han har inte riktigt så långa ben och samma energi som Mitzi.

Nej nu ska jag göra mig iordning lite och fortsätta lyssna på Melodifestivalen 2009. Och ja, mina favoriter är fortfarande Scotts och Lasse Lindh!


Kommentarer
Postat av: Fidde

Ja du hade gärna fått följa med på bion, men du dissar ju hela tiden!!!!! ;P

2009-03-10 @ 11:18:46
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Ema

JAG SAKNAR DIG!!!!! <3

2009-03-11 @ 05:48:23
Postat av: sudi

steakhouse idag igen?! emelie vad var det vi sa igår? :P

2009-03-11 @ 10:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0