Det är fredag mina vänner!

Härligt med fredag! inte så värst härligt med snöstorm. IGEN! det här är ju helt sjukt. Försöker vår herre där uppe göra mig psykiskt instabil eller vad är det frågan om?! Jag klarar snart inte mer av det här trista. Vi har haft två underbara dagar med sol, även om det varit kallt och snön har legat i vägkanterna, så har ändå solen varit där och livat upp och gett oss lite hopp om framtiden. och så vaknar man upp till ytterligare ett bakslag. förbannat.

Men jag ska försöka att inte låtsas om det och leva för att det är fredag :) Min favoritdag! och ni anar inte hur skönt det  var att vakna upp vid 8.00 idag, pigg! Ändå vände jag mig om, drog täcket över huvudet och hoppas på att kunna sova en timme till, bara för att jag fick. Men ni vet ju hur det brukar gå när man väl har vaknat pigg för en gångs skull. Så jag tog fram "Vi som aldrig sa hora" och låg och läste en halvtimme innan jag gick upp. Det är vardagslyx det! Och boken är så grymt bra! Snacka om småstadssyndromet. Alla som bor i Nässjö borde läsa denhär boken och inse hur patetiska vi är. Ja jag skriver vi, för jag är faktiskt också en utav dem, delvis. Boken är iaf skriven av Ronnie Sandahl, läs den! Jag vet iofs inte hur den slutar än, men det spelar inte så stor roll känns det som. Jag lovar att ni läser ut den på en halv dag, ett par timmar om ni är bokmalar. ;)

Nej om man skulle göra sig iordning lite och traska till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0