break.

Här kommer man hem, värmer en matlåda med tacopaj (jag är grym på att göra tacopaj), slår på tvn och vem ÄR det då som sitter och sjunger kärlekssånger till mig om inte John Mayer! Wonderful. Genast blev man lite gladare. De två decimetrarna med snö som fallit under natten har annars gjort en ganska rådeppig faktiskt. Men som sagt, John Mayer, det är kärlek det. ;)

Känns inte ens tungt att behöva gå ut i det här skitvädret och jobba fem timmar till. Nu byter vi till ICA. Men det är lite synd att jag missar halva hockeyn ikväll :( Fast i och med att den visas på Canal + så hade jag ju missat den iaf. smaart.

superonödigt inlägg. men nu vet ni att jag lever iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0