Är det farligt att äta för gamla chips?

Jag har ni försökt äta lite nyttigare under veckorna. Man måste ju börja nånstans liksom. Funderar även starkt på att skaffa ett gymkort på Friskvårdshuset och försöka komma igång med lite träning, igen. Ja jag vet att jag skrev samma sak för några veckor sen:P men det är verkligen värdelöst system i Sporthallen. Man MÅSTE skaffa ett helårs kort. Jag vet inte ens om jag bor här om ett år?! Man vet aldrig vad som händer och jag vill inte känns mig fast på grund av ett gymkort. Nej, så nu har jag fått nys om Friskvårdshuset istället och det verkar riktigt bra! Försöker boka en tid nu för att prata lite med dem, ska bara försöka hitta en lucka i schemat. hrmf.

Iallafall, det jag skulle komma till var att hur bra det än känns att vara nyttig och hurtig så  finns det inget som slår att slänga sig i soffan en fredagkväll med en påse chips och ett stort glas cola. mmm! Men jag ska kompensera detta med en lång promenad om nån timme. Jag blev helt spontant påtvingad att vara hundvakt ikväll (Sorry Fidde att jag inte hunnit planera in en visit så du fått se henne. :( Men det kommer snart! lovar! :)

Nu är snart min mördarvecka slut. Nästa helg ska jag vara så jävla leeeeedig!!! bara så ni vet. Jag ska ut o röja på hotellet utav bara fan! Förhoppningsvis med Ponni om hon kan förflytta sin söta lille rumpa några mil norrut! Inom det närmaste ska det även hinnas med en tacokväll me Anton & Eve o gänget, OCH en chillkväll i Josefs nya lya! Jag gillar sånahär planer! (Något jag däremot INTE gillar, är att HV-Timrå visas på kanal 5 imon, när jag jobbar).

Nej, om man skulle väcka liv i den där lilla skruttan o servera lite kvällsmat innan vi beger oss ut på en uttröttande promenad, för att sedan däcka i soffan o vänta på afterwork-mamman som även hon ska övernatta här inatt.

peace.

Kommentarer
Postat av: Poni

planen är vattentät, nästa helg Nässjö!! :)

2009-03-07 @ 13:23:33
Postat av: karro

Emelie jag kan tipsa om ett annat gym! Eksjö Företagshälsovård heter det, ligger vid elajo, gamla posten i nässjö. 940 kr för ett halvår, typ aldrig något folk där, nytt & fräscht och bra "helkroppsmaskiner". ett litet tips!

2009-03-07 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0