älskar tre dagars ledighet!

Äntligen är den efterlängtade ledigheten här. Ikväll är sista kvällen hemma hos mamma, och det känns faktiskt rätt skönt att man ska hem till sitt eget imorgon. Dethär är ju trots allt inte "hemma" längre. Jag pratade med Någon om just det idag, hur jobbigt det skulle vara att behöva flytta hem igen. Nu har man ju faktiskt tagit dethär steget, och det skulle kännas riktigt tungt att behöva gå tillbaka till hur det var innan. Allt åkande, oförmågan att göra spontana grejer, behöva planera hur man ska ta sig hem osv. Dessutom har jag vant mig vid att bo själv, inte behöva anpassa sig efter någon annan. Men, jag erkänner att jag har lite svårt för tystnaden.

De som inte känner mig kan nog få uppfattningen att jag är ganska tyst. Men det är verkligen helt tvärtom. Jag kan inte sluta prata! Sen att 95% av det jag säger är struntsnack kan vi ju bortse från. :P de andra 5% är riktigt kloka saker, haha!

Imorgon kommer Ponni hem till stan! Och jag har planerat in en utgång med Anton och Eve, vi får väl se vilka som hänger på mer. Jag känner verkligen för att komma ut och göra någonting nu när jag är ledig. På lördag blir det mys hemma hos Engströms med Melodifestivalen. Ev. hinner jag förbi Poprot en sväng också, om jag lyckas få tag på nån annan som ska dit? Hade vatt kul o kolla vad det är för nåt. :) Nu ska jag återgå till Miami Vice..

Damn you for making me smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0