Uppdatering från skogen

Jag är fortfarande kvar hemma hos mami. Inte så konstigt eftersom vi alldeles nyss kom hem från A6 och frågan som poppar upp i bilen är, äter du med oss? Då säger man inte nej! Särskilt inte när det vankas köttgryta och ris.. mumsfilibabba! Mammas inköp har mest bestått av prylar till Mitzi, nu är det mindre än två veckor till sötnosen kommer hem. Vilken TUR att jag är ledig den helgen, än så länge! Mina inköp har istället varit en svart hylla till badrummet, som jag kan behöva lite hjälp med att få upp. Någon som känner sig träffad? Och lite mat, typ billiga konserver på ÖB. när blev inköpen så ruggigt tråkiga?

Medans jag ändå är igång vill jag slå ett slag för att IKEA borde omorganisera sin köpprocess till självscanning a la Coop. Vad är vitsen med att lasta vagnen full med varor för att sedan behöva lasta upp dem på en pytteliten bänk när man ska scanna dem?! Vad är smidigheten med det?

Ikväll ska Ema och jag ha S club-kväll! Nostalgiiii!!!! :) Men nu ska jag lära mig att göra köttgryta!


peace.

Kommentarer
Postat av: Fidde

Håller med dig, IKEA's nya system suger.

2009-01-25 @ 16:32:32
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0