Pyjamasparty

Sedan igår klockan 19 ungefär är det pyjamasparty i min lya. Madrassen är utdragen till vardagsrummet så att jag kan äta, datanörda och kolla på tv på precis samma ställe hela veckan. Det enda jag måste resa mig för är att uträtta de så fint kallade behoven. Ja okej, det är väl överdrivet att kalla det pyjamasPARTY när jag bara slappar. Men jag känner att det är precis vad jag behöver för att ta mig igenom denhär extremt sega veckan med fyra tidiga mornar och jobb fram till lördag. Dessutom känner jag mig lite snuvig och då får man slappa extra mycket! (Jag vet att Jesper inte riktigt gillar min idé eftersom jag sagt att jag ska ladda inför beach 09', men vi tar det efter denna veckan :P ) Imorgon ska jag faktiskt ha ett litet uppehåll i slappandet och ge mig ut på en långpromenad med Sofie. Så helt körd är jag inte ;)

Veckan ser alltså ut som följer:

Måndag: pyjamasparty med Ema, sen jobb 15-21.15
Tisdag: jobb 7-16, Långpromenad med Sofie, sola
Onsdag: jobb 7-11 och 14-18.15 - pyjamasparty
Torsdag: jobb 9-16 - pyjamasparty
Fredag: jobb 7-16 - pyjamasparty
Lördag: jobb 7-14 sen ska jag städa ur min lägenhet och ev. tvätta (om det finns nån tid). På kvällen blir det ölbowling med gänget och sedan vidare till hotellet eller bryggeriet.
Söndag: vågar jag skriva pyjamasparty?

Ska även klämma in en liten dejt med Nina under veckan, men annars handlar det som sagt mest om jobb och pyjamasparty. Nästa vecka ska jag ta tag i mitt liv, nya träningsskor ska inhandlas och gymkortet ska införskaffas! Beach 2009 here I come! haha


Sydd: Jag behöver ju honom för pengarna! Utan Tedenby inga pengar, utan pengar inget Thailand. hahah! Du måste lära dig hur man ska tänka för att lyckas här i livet little sis! ;)

Fidde: Som sagt, det här handlar om pengar, inte tänder. :P Jag kommer snart och hälsar på förresten. Men hoppas att du hinner komma hem innan jag hinner hälsa på! om du fattar hur jag tänker :)

Kommentarer
Postat av: Fidde

Ja du det hoppas jag med :) Anton har ju bjudit med mig på bowling. SÅ jag hoppas jag är hemma tills dess :)



Förresten, bered dig på SMS-terror denna veckan :P

2009-01-26 @ 22:22:54
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Sydd

hahaha, jo sådär tänker jag med. Men emlan.. kunde du inte valt någon liiiite snyggare? Typ Chad? ;D

2009-01-26 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0