Hon som hade lite tid över

Dagens tanke på jobbet var något i stil med dethär.

"Nöj dig aldrig, men sök inte heller perfektion, då kommer du att gå miste om mycket vackert."
En mer utförlig förklaring kan göras om så önskas.

Ja jag vet, jag har alldeles för mkt going on där inne. Men jag ska säga er att det spelar ingen roll hur mycket jag har att göra på jobbet, det finns alltid något att klura på. Det kan vara något en kund slängt ur sig, en rörelse en person gör, en fras ur en konversation, en låttext osv osv. Jag slår vad om att jag inte är den enda, eller?


Dagens nummer 2:

"I've never been perfect, but neither have you" Leave out all the rest - Linkin Park

Förresten. Ikväll har jag och Sofie myst i soffan med tacos och hemlagad kladdkaka, vilket är vår specialitet. När vi gick på högstadiet lagade vi alltid kladdkaka, varenda gång vi träffades. Dock så har vi aldrig lyckats få den så kladdig som vi idag, well done! Vi planerade lite till sommarn, dvs. Hultsfred 09! och ev. någon annan liten tur :)


Kommentarer
Postat av: Fidde

Leave all out all the rest är en väääldigt bra låt. Som jag sa till ema, du har 10 ggr bättre musiksmak än hon :P

2009-01-23 @ 10:39:53
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0