Fint herrbesök

Spontanbesök är alltid trevligt! Ikväll ringde min vän Anton och sa att han stod utanför min lägenhet och undrade om han kunde komma upp en sväng. självklart! vi slog ihjäl sisådär två timmar framför tvn och började drömma om livet som reseledare. Anton fick uppdraget att laga min dator också, winamp har ju inte fungerat sen festen. Men nu fungerar allt som det ska igen!

Vi började prata lite om helgen också. Eftersom våra ölbowling planer gick i kras då hela bowlinghallen va uppbokad har vi börjat leta alternativ. Anton tyckte att vi skulle köra ölbowling på mitt (min lillebrors) WII istället. Vi får väl se om jag kan övertala broder att få låna det, igen. Annars har vi ju alternativen, ölbowling i Jönköping, förkrök hos mig eller Anton sedan vidare till hotellet/bryggeriet, utgång i Jönköping osv osv. Anton är full av ideér.. hahah.

Nu ska jag faktiskt nana kudden. Jag hade bestämt mig för att hålla mig vaken ända till klockan 12 ikväll, eftersom jag har sovmorgon imorgon och börjar inte förrän 9. Men jag känner att det är rätt kört nu, slocknar vilken sekund som helst. Och jag måste ju vara pigg imorgon, då ska köksbordet komma hem och monteras! ÄNTLIGEN!

btw. vad sägs om en bartender utbildning? jag är sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0