Elva månader till julafton

Redo att gå till jobbet, alldeles för tidigt och jag är alldeles för trött. Jag tror jag behöver ta till någon form av skönhetsknep för jag ser verkligen alltid trött ut. I allafall fram till klockan 15 ungefär. och det håller verkligen inte. Innan gjorde sminket susen men nu hjälper inte ens det längre, haha. Så, nån som har nåt knep?

Sen var det en annan liten tanke som slog mig när jag satt och tittade på Teletubbies för en stund sen. Varför säger de alltid hejdå typ fyra gånger i det barnprogrammet? Hejdå är väl ändå ett utav de ord som barn lär sig först och knappast något de behöver öva på? Nej, där är det något som inte stämmer.

I eftermiddag åker jag till pappa direkt när jag slutat för att äta lite middag och kolla på hockeyn. idag ska vi ju krossa frölunda :P Sen hoppas jag på att jag hinner följa med mami och bror och köpa grejer till Mitzi nån gång under helgen. Nu är det bara två veckor tills de får hem henne! Jag ska försöka få tag på en bild och slänga upp snart, hon är såå söt!

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0