Årets första lönehelg

Det märktes klart och tydligt att folk har fått lön idag. Det var riktigt bra me folk i bokhandeln och jag hade mycket att göra hela tiden, i princip. Dessutom har jag fått många positiva besked idag. Bland annat att jag kommer jobba järnet under bokrean, och det kommer att bli så sjukligt kul! Bara typ fem veckor kvar..

Sen fick jag två biobiljetter till filmen "I taket lyser stjärnorna" som har premiär i slutet av januari, 30:e eller 31:a. Inte illa alls! En rolig överraskning och eftersom boken är riktigt bra så har jag höga förväntningar på denhär filmen! Ska bara välja ut min biopartner först ;)

Dagen har hållt sig precis så bra som det kändes att den skulle bli i morse, det är bara EN liten sak som jag funderar lite på idag.. alla andra dagar också iofs. sommarn. hur fasen ska jag göra med jobben i sommar?!?!!? Det är då det är svårast att kombinera två olika jobb. speciellt när de behöver mig hela sommarn, men olika mkt olika perioder. dags att börja puzzla! den 8-11 juli ska jag iaf vara ledig ;)

Nu ska jag börja min myskväll med rester a la tacos & kladdkaka och let's dance, vissa har ju inte slutat sin jobbvecka ännu. Imorgon blir det 7-14 på ICA, det kommer att bli helt galet mkt folk nu när lönen är här. rädda mig, någon?


peace.

Kommentarer
Postat av: *F*

Tycker du ska ta med Fiddelino på bio! Jag tror han hade tyckt det var myyycket roligt....

2009-01-23 @ 23:26:41
Postat av: *s*

jag tror att Sudd skulle enjoya det extraextra ;)

2009-01-25 @ 16:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0