Are we human, or are we dancers?

Grymt bra "Top 10 at 10" lista idag på MTV! Bland annat "Are we human- The killers", "My escape-Sonic Syndicate", och "Man must die-Johnossi". Lyssna på dem om ni inte hört dem, lyysande!

Nu börjar det snart bli dags att sätta sig i bilen. Jag ska åka ut till lilla Forserum och hämta min kära mor på jobbet för att sedan skjutsa henne upp till Nässjö. Idag ska hon hämta hem nya bilen :) fatta att det har tagit över en månad sen avåkningen med hondan. värdelösa försäkringsbolag. Det är iallafall en riktig liten pärla. Jag hoppas på en långresa i lilla Skodan snart, typ Ullared, eller Hem&hobby i Hjo eller nån liknande utflykt. Tror jag ska släppa förslaget redan idag! Idag är jag på lysande humör förresten. Mest tack vare listan på MTV, man blir glad av bra musik och nu finns det inget som kan förstöra denna dagen!

I eftermiddag blir det lite jobb, 4 timmar är lite lagom en fredag, oturligt nog jobbar jag imorgon också så det blir en lugn kväll. suck, det är bara att tagga för jag räknar med folkstormning imon på ICA, nu när lönen kommit för de flesta.

jaja nu kilar jag. peace!

Kommentarer
Postat av: Fidde

Okej, jag tar tillbaka det jag sa om musiksmaken.

2009-01-23 @ 13:04:17
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0