I'm back

Efter ungefär tre månaders uppehåll ger jag bloggen en ny chans. Kanske kan det hjälpa lite, att få skriva av sig ibland. Försöka få lite rätsida på tankarna och få lite tips och lite hjälp att "hitta mitt kall" som vissa skulle kalla det. Det är värt en chansning, för just nu har jag så sjukt mycket som jag tror att jag vill göra. Eller som jag vill göra litegrann. Kanske är det bara små fåniga ideér på saker som jag inte alls vill göra, men som jag tror att jag vill göra för att jag vill göra något? Dom som känner mig vet att jag tänker väldigt mycket (jag vet inte om det är bra eller dåligt). Nu förstår ni som inte känner mig det också.


Hur ska detta sluta? lite spännande är det faktiskt mitt i allt kaos, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Carlos Lopez

:) joda!

2009-08-29 @ 19:42:36
URL: http://www.therealclo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0