You forget where the heart is

Nyjobbad, nytränad och nyduschad. och leedig! Så härligt så det är inte klokt! Om några timmar ska jag dessutom hem till Knodd och Benny för lite grill- och chill-kväll :) Inte dumt alls! Vi får väl se hur länge solen sällskapar oss, så fort den försvunnit så blir det ju kallt så kvällen fortsätter nog inomhus.

Och jag var faktiskt riktigt pigg imorse när jag gick upp vid 05.50. Trots att grannen spelade musik så att jag hörde låttexterna och kunde ligga och nynna med i sängen, plus att telefonen ringde och plingade till stup i kvarten. I morse när jag skulle traska till jobbet möttes jag dessutom av en maffig spya precis utanför husets andra ingång, så jag räknar med att de hade en bra kväll :P haha!

nej, nu ska jag göra mig iordning lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0