Vilken dag!

Denhär dagen har bjudit på bådde bra och dåliga saker. Jag sitter rätt jävligt till om det inte dyker upp mer jobb framöver, men det är ett senare problem, inget jag kan göra någonting åt en måndagkväll klockan 23.00 ändå. Däremot, så kan jag se tillbaka på en riktigt mysig dag med Sofie :) Först ett träningspass som följdes av en blåsig promenad hem, sen var jag tvungen att göra lite nytta, så jag slängde i några maskiner tvätt och hoppade i duschen. Ett par timmar senare kom Sofie tillbaka och vi traskade ner till ICA för att handla lite inför kvällens chill. Vad kan man göra av marmelad, ost, mjölk och after eight? Underbara scones med té och kladdkaka á la Emli & Sofie. GOTT! Den specialaren är inte dum alls. Men, vi fick lagom dåligt samvete efteråt så nu har vi planerat in en 5 kilometers promenad imorgon förmiddag innan jobbet. ;P

Jag gillar inte att lämna ett diskberg tills imorgon, men hallå, det ska synas när man har låtit smaklökarna njuta!

Nu är det nog dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0