En söndag ...

En söndag utan sol. Det var inte riktigt vad jag hoppades på med tanke på att detta är min lediga dag. Nej, besvikelsen är hyfsat stor måste jag säga. Ännu värre är det att det ska bli fint igen imorgon och på tisdag, gissa vem som jobbar då? Jupp, det är jag det. suck.

Jag påbörjade detta inlägget vid 15-tiden, och fortsätter nu vid 20-tiden. Jag fick nämligen fint besök. Eve kom hit och tittade på hockeyn med mig :) Och med sig hade hon morötter, dip och pepsi. Hur kunde hon veta att det var precis vad jag ville ha? Jag tror att hon läste mina tankar ett tag där ;)

Tyvärr så förlorade HV hockeyn, och nu väntar två borta matcher på tisdag och onsdag. Det känns tungt, men de har ju klarat det förut. Helst hade jag sett att de vinner båda matcherna nu, men vi får väl se vad de kan skapa utifrån dethär läget, idag såg det iallafall INTE ut som hockey överhuvudtaget.

Efter matchen så begav vi oss ut på en promenad upp till Statoil så att jag kunde ge Anton en grattiskram. :) Han fyller ju 20 år idag lille pojken! :P Inte klokt att han är lika gammal som mig, hahah! Han tyckte att jag skulle supa med honom imorgon, han tänkte inviga Systemet då. Tyvärr fick jag tacka nej eftersom jag jobbar nu fram till torsdag, men vi ska nog hinna med att fira riktigt ordentligt framöver :)

I fredags hade jag en toppen kalas kväll med mitt favoritkusinpar! Knodd & Karro, tack för en kanonkväll! Och ett extra stort tack till Karro som introducerade mig för "En italienare & En grek":s Ciao-Ciao. Den var inte dum den du! ;) Kvällen bestod av lite mat, lite allsång till Så ska det låta, Singstar, ölspel och shottande (i alla dess styrkor), sedan fortsatte vi till Hotellet och gjorde det bästa av situationen. Vi dansade loss, med eller utan folk runtomkring oss, och med eller utan 30+ are. haha!

ps. jag hatar när inläggen försvinner och man måste skriva om allt igen. det blir liksom aldrig lika spontant som första gången. ds.

Kommentarer
Postat av: Fidde

Hockeyn var åt helvete.

2009-04-05 @ 20:24:49
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Ema

Later som en bra helg, trots att sondagsvadret inte var nagon hojdare... Du kunde ju ta och simma hit tycker jag. Sa kan du fa njuta lite av solen! Du ar bast <3

2009-04-06 @ 13:51:03
Postat av: Karro

Det var så roligt i fredags! ahh ni är bäst mina pärlor! <3 vi måste göra om de :D

2009-04-07 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0