Tomorrow is reality

Hemma igen. Och jag haft det kanon. Det är både skönt och lite trist att komma hem igen. Jag borde städat innan jag åkte i torsdags, men det hade jag ju inte en tanke på då. Okej, det är inte världens kaos här hemma, men när man inte har städat på ett tag så känner man ju hur ofräscht det är.. Borde panta flaskor också, rensa lite i städskåpet för DÄR är det kaos! Men, efter att ha burit ner vinterdäcken i källarn så la ja mig i soffan framför Gossip girl och där har jag blivit kvar. Och det är rätt skönt :) Hittade två matlådor i frysen också, plus att jag fick en av mamma idag, förstår ni vad det innebär?! Jag behöver knappt laga mat på hela veckan! :D lyysande!


Lite kom ihåg! till mig själv. 

Dubbelavsnitt av Desperate House imorgon kl. 21.00-23.00
Roomservice med Dregen - onsdag 20.00, kanal 5.
Tvättid på onsdag efter kl. 16

Nu tror jag att jag ska kolla på Gilmore Girls, koka lite kaaav me bröö! o bara slappa hela kvällen lång. Det är faktiskt sista lediga dagen idag ! (av två)


Kommentarer
Postat av: Ema

Du ar varldens basta! Det var sa roligt att prata med dig, trots att det inte blev sa mycket vettigt av det. Det ar synd att det kostar sa mycket, annars hade jag ringt varenda dag! Men snart ar jag hemma och da ska vi traffas och snacka skit, var sa saker :) JAG SAKNAR DIG! Hoppas allt ar bra hjartat mitt <3

2009-04-14 @ 15:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0