Rota om några dar.

Då har jag slagit mig till ro för helgen. Men det var nära att jag tänkte om redan för kvällen. Blev jätte sugen på fest när de pratades på jobbet om helgen, men det räcker att kolla i plånboken för att verkligheten ska komma ikapp och få mig att inse att det är en omöjlighet. Nej, dethär blir en utmaning. igen. Jag måste verkligen bli bättre på att hålla i pengarna, men jag har ju faktiskt gjort endel stora inköp denna månaden, och handlat mycket till lägenheten. Sen var jag tvungen att hämta ut nya linser idag också, så där rök 800 spänn till. Men nu har jag inte mycket stora grejer kvar att köpa. Nästa köp blir en spegel, det är det viktigaste nu! blir galen på att klättra på toastolen!

Kommentarer
Postat av: Ema

Det later som en vaaaldigt mysig paskhelg babe, du ar inte dum du :) Och se till att halla i pengarna nu sa du har rad att ga ut med lilla mig nar jag kommer hem, da blir det os forstar du ;) SAKNAR DIG sa haaar mycket! (Jag haller ut armarna och plussar pa Jonnas) <3

2009-04-11 @ 12:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0