Promenader piggar inte upp!

Tröttar snarare ut en skulle jag säga. Sofie och jag åkte ut till lövhult vid halv elva tiden i förmiddags för en 5 kilometers promenad. Det var kallt som sjutton, vart tog vårvärmen vägen liksom?! fyra grader är inte okej. Iallafall så åkte jag hem och åt och sen vidare till jobbet, och var trött och frusen som ett barn som lekte ute i snön i flera timmar. Kan hända att vädret spelade in lite, men hallå, promenader ska pigga upp!

Nu är jag i vilket fall som helst hemma efter en eftermiddag på jobbet, som räddades av Fiddes ungefär en och en halvtimmes långa besök. Det har varit så himla lugnt, så tack Fidde! Nu sitter jag och funderar på att göra en sconessmet idag igen. Det är ju så sjukt gott! Ja, det får nog bli så! Har ändå rätt dåligt med bröd hemma.

One week babe! Om en vecka är du hemma Ema!


Kommentarer
Postat av: Fidde

DU vet allt för kladdkaka ;)

2009-04-21 @ 22:42:45
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0