Mycket sömn + konstant trötthet = dålig kombo

Ytlig sömn kallas det tydligen. När man sover och sover och aldrig blir pigg. Jag är definitivt en utav alla svenskar som lider utav detta. Och det är så fruktansvärt jobbigt. Att aldrig känna sig riktigt utsövd. Men, idag gör jag något åt detta. Jag och Sofie var på gymmet idag efter jobbet så förhoppningsvis kan lite träningen få ordning på min hälsa och mina sömnproblem. Vi tog även en promenad både till och från gymmet, bara det var chock nog för mig! Jag minns inte när jag var ute ordentligt senast (förutom promenaden till Statoil med Eve igår). Nej, jag måste försöka få ordning på det här nu.

Imorgon kommer jag inte att kunna röra mig, jag är otränad som en stel gammal lastbilschaffis (inget ont om lastbilschaffisar), och mina armar fick sig en riktig omgång idag. Men jag har bestämt mig för att få lite mukkler :P är så pinsamt svag.

Nu drabbades jag återigen av en utav de där förbannade dörrknackarna. Sen jag flyttade in till stan har jag haft minst 4 stycken här som velat prata om allt ifrån Jesus, teveapparater, el, försäkringar och idag musik.  Lämna mig i fred! Vill jag prata om Jesus så går jag till kyrkan, vill jag ändra mitt elavtal så hör jag av mig, och vill jag läsa om musik så kan jag göra det på egen hand.

Nej, jag orkar snart inte hålla mig vaken längre, men det tar väl ett tag innan träning och frisk luft gör nån inverkan:P

Imorgon jobbar jag sent, 11-19. Det gillas inte alls :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0