Mör i bena

Det träningspasset var inte att leka med. Jag är helt slut i benen och lär inte kunna resa mig ur sängen imorgon. Tur då att jag inte börjar förän kl. 13 ;) Faast, förlorar lite pengar, mitt pass på ICA imorgon förmiddag blev bortplockat, typiskt. Idag fick jag förresten mitt sommarschema, det blir verkligen fullt upp i sommar! Kommer att jobba rätt mycket faktiskt, men, det bästa av allt är ju att jag har tre veckors semester! betalda också! underbart! Det gillar jag verkligen, plus att jag inte jobbar alls mycket helger. :) Däremot är det mycket tidiga mornar, det är jag ju inte riktigt van vid, men det ska väl ordna upp sig efter ett tag.

Nu har jag lagat en gudomligt god  och fräsch sallad! Vi kan kalla den Emli's special :) Ruccolasallad, tortellini, körsbärstomater, rödlök, avocado, och fetaost i kryddolja. Lätt som en plätt och gott som attan!

Som sagt så börjar jag inte förrän vid ett imorgon, så idag på jobbet gick jag och tänkte att jag kanske ska kolla på en film eller nåt ikväll. Men känner jag mig själv rätt så somnar jag om senast tre timmar. Det är värdelöst! Men huvudvärken sitter där den sitter och tynger ner rätt bra. Vad sjutton beror den på? får alltid ont efter att jag har tränat..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad duktig du börjar bli då;P

2009-04-16 @ 20:44:12
Postat av: Fidde

Shit vad duktig du börjar bli då;P

2009-04-16 @ 20:44:38
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0