med popcorn mellan tänderna

Nu blir ni allt förvånade va? Jag sitter fortfarande uppe, och klockan är över halv 12! Det är minsann inte ofta det! Men så har jag ju som sagt inte gjort ett skit idag heller, så jag har inte hunnit bli trött. Och jag vet ju att morgondagen bara innebär tre timmars jobb så då är det ju lugnt! :)
 
Efter jobbet ska jag till gymmet med Sofie en sväng. Ska köra lite armar och sånt, ta lite god tid på mig, i lördags blev jag ju så stressad. Hade inte riktigt räknat med att gymmet skulle stänga redan vid 15.30. Men nu vet jag det så nu kan jag planera lite bättre på helgerna. Annars har jag inte så mycket planerat imorgon. Den här veckan kommer bli riktigt soft faktiskt.. Det känns lite skönt, då kan jag lägga upp en plan för mitt lägenhetsfixande.. Har massor av idéer nu! :P

Nej, om man skulle gå och lägga sig ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0