Jag ser ljuset i tunneln!

Oh ja, efter att ha haft en rent ut sagt PESTIG dag med allt från klättrande i frysen till bus till tappade blåbärs-saft-flaskor, så sitter jag nu hemma, helt slut i både armar och huvud och kollar på hockey som för tillfället ser rätt bra ut. Men det är låångt kvar, mycket långt, och HV har haft en del chanser som de borde satt. Förresten så sa jag ju att jag skulle vara helt orörlig efter träningen igår och det hade jag helt rätt i. Mina armar är mörare än en rosa köttbit. Visst gillar ni mina liknelser? :) haha! Jag gillar mina liknelser mycket!

MEN, det ljus jag ser i mina kära lilla tunnel är helgen! Oh så underbart det ska bli! 16-18 grader från fredag till söndag, och strålande sol. Jag hoppas verkligen att denhär prognosen stämmer, för jag är ledig fredag, söndag och måndag, och jobbar bara 9-14 på lördag. :) känns riktigt bra! Nu ska jag bara stå ut två mördardagar till. Morgondagen är väl hyfsat okej, men torsdagen är sämst :( 11-20 är verkligen ingen rolig tid att jobba, speciellt inte dagen innan en ledig dag, och den dagen man planerar att gå ut och festa till det lite. Funderar på att flytta ut till mamma i helgen så man får möjlighet att sitta lite i solen. busa lite med vovven :) och bara njuta av ledighet!

(jag har ont i mitt öra)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0