Inspirerad och speedad

Efter att ha spenderat hela dagen på soffan så känner jag mig helt speedad! Har kollat runt på nätet och fått sjukt mycket inspiration till att göra om/iordning i lägenheten och jag skulle lätt kunna börja här och nu om jag bara hade grejer. Men, det har jag ju inte, och inga pengar heller. Men helt plötsligt kände jag mig nu väldigt utvilad och det känns som att jag skulle kunna jobba dygnet runt bara för att få ihop massa pengar o kunna köpa allt jag vill ha till hemmet! (typiskt att man har en slapp vecka framför sig då) Men eftersom jag vill få omtapetserat, först och främst i vardagsrummet, så kanske jag ska börja där. Att ta ett snack med hyresvärden. Varför frågade jag inte det INNAN jag flyttade in?! Nej, jag hade alldeles för bråttom för att ens hinna tänka på det. Men men, vi får väl se vad han säger..

Tips! StyleRoom är grymt bra när man vill ha tips och idéer till hemmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0