All I got was this song

Idag när jag traskade till jobbet ploppade jag i hörlurarna till min mp3. Det roliga är att jag inte lyssnat på den på ungefär ett år, så det var riktigt spännande. Men det var glädje redan första låten, och alla resterande också. Hela högen var Fall out boy, fiina grejer! Man blir sådär hoppigt och tossigt glad och vill bara studsa runt och sjunga med! Men det gjorde jag såklart inte, tråkig som jag är. Nej jag fortsatte min promenad till jobbet, nynnandes och leendes. Man borde hoppa runt mer, göra det som faller en in och bara leva i nuet. Tyvärr så "tillåter" inte samhället sådana utsvävningar.

Imorgon är det torsdag, det betyder att det snart är helg igen! Det betyder att det är ännu några dagar närmre Emas hemkomst! Det ska bli riktigt skönt att få hem henne igen :) Saknar hennes tjötande och hennes tokiga ideer!

Nu sitter jag och kollar när Dregen hjälper Johnny och Mattias att inreda ett rockigt vardagsrum hos ett par. Riktigt kul, han är ju rätt duktig! och han har faktiskt lite bonna dialekt kvar, haha! Jag har just smällt i mig fem goda pancakes också, är så mätt att jag knappt kan röra mig, jag fattar inte varför man ALLTID ska äta för mycket! Det är som att magen liksom inte hänger med, man tar alltid en köttbulle eller pannkaka för mycket.

Usch jag håller på att tvätta också. Men jag kommer aldrig orka sitta uppe ända tills det har torkat, funderar på att låta det hänga tills jag slutar jobba imorgon. Det är ingen annan som har skrivit upp sig imorgon fram till 16 så det är förhoppningsvis ok. Jag glömde ju som vanligt bort att jag hade tvätt tid, jag är hopplös! Det är inte första gången kan ja lova.

Kommentarer
Postat av: Fidde

Ja, du är inte ensam om att sakna Emo :)

2009-04-15 @ 21:26:00
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Fidde

Du är inte ensam om att Sakna Emo :)

2009-04-15 @ 21:27:56
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0