Entourage-söndag

Den här slapparsöndan har gått riktigt fort. Jag lyckades faktiskt sova ända till 11.20 idag, men jag vaknade första gången vid 8. Tur att man kunde somna om. Och pigg var jag också, det kändes aldrig som att jag drack igår, inte ens efter två snapsar och ett ölhävar-spel. Men som sagt, det är ju skönt idag :)

Jag har spenderat i princip hela dagen i soffan framför  tvn. Jag har malt igenom 4 avsnitt av Entourage, så nu ska jag påbörja säsong 2. Och nu så började tv-söndagen-på-kanal5. Greys Anatomy, One Tree Hill, Gossip Girl. :) Men jag har lagat lite mat och diskat också, hushållssysslorna slipper man aldrig undan. Och matlagning är så fruktansvärt mycket tråkigare när man är ensam. Men det positiva är ju att man kan exprimentera utan att riskera att någon annan tar skada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0