Cause I'm a dreamer

Torsdag förmiddag och här sitter jag och tittar på Så ska det låta på den nya stora tvn. Jag har fått diverse klagomål på bildkvaliteten, och tyvärr så är jag inte så hajj på teknik så jag har inte lyckats ändra några inställningar. Fidde och Anton har däremot tryckt på knapparna rätt bra så nu har jag olika bildstorlekar på olika kanaler. hrm.

Det börjar bli mer och mer hemtrevligt här nu, men saknas fortfarande lite tavlor och mattor. Funderar på att ta en tur till Ikea nån dag, men det får nog vänta ett tag, har handlat rätt mycket nu och det ger mersmak vill jag lova! Börjar man släppa på spärrarna så är det kört sen.

Ibland önskar jag att jag gick el eller teknik, eller bygg. Eller varför inte en kombination av alla tre? Tänk så mycket man skulle kunna fixa själv då. Nu sitter jag här som ett frågetecken med två nyinköpta taklampor, en bokhylla som ska skruvas fast i väggen och en felinställd tv och känner mig dummare än en ko på grönbete. Fan, jag vill kunna klara mig själv.

Nu ska jag visst till jobbet, oj, bråttom fick jag också! Sen ikväll blir det Scenisk musikprojekt på Brinell!


Kommentarer
Postat av: Fidde

Kor är rätt smarta. Sen vill jag tillägga att Anton tryckte mest.

2009-04-02 @ 15:23:02
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0