aj mina fosingar!

Det pulserar i mina stackars fötter efter en heldag på jobbet och ett konditionspass på gymmet. Snart dags för sängen, ska bara packa lite först. Imorgon flyttar jag ut till mamma. Kommer hem igen på måndag, tror jag. känns fint som snus! :) Det är det som är hemligheten för att överleva en fattig månad. Om man flyttar ut i skogen behöver man inte laga mat, och inte är det någon risk att man göra några oväntade inköp eller utgångar. nej, jag ska umgås med familj och släkt, leka med hunder, lira guitar hero med bror, bjuda på påskägg och bara ha det mys. (Med undantag för lördag kl. 9-14, då blir det jobb).

Om jag tyckte om soppa så hade jag varit en mästerkock idag! Den tomat & pastasoppan hade inte varit dum för en soppälskare! För mig var den sådär..


Kommentarer
Postat av: Fidde

vart är mitt påskägg då?

2009-04-08 @ 22:17:15
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0