update.

Billig etta i Nässjö sökes, någorlunda "centralt", hyffsat fräsch.

Japp, Emli letar lägenhet. Har faktiskt till och med ringt på en idag, och eventuellt så får jag kika på den på måndag. Jag vet redan att jag inte kommer att få den, eftersom jag gjorde bort mig lite i telefon och det är ganska många som har tittat på den. Men det kan ju vara bra att titta på lite olika och jämföra lite innan man väl tar det stora steget och flyttar. Så länge den är billig och hyfsat fräsch så är jag nöjd.

Idag har det jobbats på Bokia och hunnits med lite solandes i solariet. DESSUTOM fyller lillebror 14 idag, grattis, så han har blivit firad med glass o paket :) jag blev upptvingad vid 06.40 imorse bara för att sjunga lite för honom. men som tur var så fick jag gå och lägga mig efter det och sova vidare några timmar till.

Imorgon hade jag planerat en förmiddag på gymmet, men det blir visst inte så. Jag hoppar in och jobbar på Bokia istället, pengar är ju viktigare! så får vi ta träningen sen på eftermiddagen. Eventuellt kan de bli lite häng i Nässjö på kvällen, vi får väl se vad som dyker upp.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är faktiskt riktigt trött av någon konstig anledning. Vädret, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0