time is my enemy

Det har varit en lång dag idag. Både "ten inch hero" och "never back down" var riktigt bra! men tiden går alltid så sjuuukligt långsamt när man är sjuk och ska vara duktig och vila sig. Sen vet ju ni som känner mig att jag är en utav världens mest rastlösa människa, och det gör det ju inte lättare precis. Sen förstår jag inte varför man alltid äter så himla mkt när man bara ligger o slappar?! Antagligen är det för att man inte har något annat att göra, men usch. nu är jag sådär äckelmätt igen!

I vilket fall som helst så börjar snart "dukes of hazzard" snart på tv3. Vi får väl se hur mkt jag orkar se, imorgon ska jag upp och jobba vid kl.6 redan. inte riktigt vad jag är van vid! Denna veckan har jag två så tidiga mornar!


Kommentarer
Postat av: Fiddelino

Ska tänka på dig vid klockan 6 när jag vänder mig om i sängen o sover ett par timmar till :D

2008-11-09 @ 21:30:26
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Jonna

hon bloggar!!

2008-11-09 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0