snälla söta rara gulliga!

kan jag få jobba lite, TACK ! Det är så ruttet att bara sitta här och tråka bort. Nu har jag inte jobbat sen i lördags och jag börjar känna paniken komma smygande lite. Jag vill ju jobba! Men imorgon postas mina 9 jobbansökningar. sen får alla hålla tummarna för mig! Det lär behövas.

Igår var helt galet roligt på pyntarfesten! I löööv my work! Jag kan göra i princip vad som helst för att få en tjänst på Bokia! Åh jag lovar att jag kommer att lägga ner hjärta och själ i den butiken. Om jag bara får chansen. Åh vad jag vill ha den chansen. Jag hann även med att kolla in Antons nya lya, riktigt fräsch va den! Billigare än min OCH mitt i stan, men så är det ju en etta också. och det hade jag inte velat ha. Jag får våldgästa hos anton istället när jag går nere på stan... :D

Idag har jag pluggat matte med min bror halva dagen. det är helt sjukt att man lärde sig dom där formlerna! Jag är verkligen värdelös på matte nu för tiden. Inte konstigt när man hade den lärare man hade iofs. Nu ska jag återgå till 2 ½ men!


Kommentarer
Postat av: fiddelino

Chansen kommer om du bara ger det lite tid Emli :) Du måste tänka på att det är bara ett par månader sen du slutade skolan! Jobbet kommer! lovar!

2008-11-26 @ 19:29:28
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0