snabbgenomgång.

Igår var en väldigt stressad dag och när jag slog mig ner i soffan hemma hos Matte höll jag nästan på att somna. Men jag lyckades hålla mig vaken hela kvällen och eftersom jag var nykter kunde jag ha roligt åt alla andra som inte var det. Jag håller på att lära mig ett nytt trick med pokermarker också. Men en timmes övande igår hjälpte inte så jag får nog fortsätta här hemma idag. jag SKA lära mig! POXen och Emli körde ner till hotellet och efter mycket om och men följde jag faktiskt med in, trots att det kostade hela 100 spänn! frågan är varför det var så dyrt igår, för bandet som spelade var verkligen totalt värdelösa! Nåja, jag höll mig kvar ända till 00.30 eftersom Albin tog till sina puppyeyes och ville ha skjuts hem till Ankeborg. Och eftersom jag är så otroligt snäll och söt så ställde jag givetvis upp!

Idag ska vi ha lite kalas för lillebror. Skulle även firat min lilla söta kusin men eftersom hennes familj har åkt på magsjuka så är de portade här. Ikväll blir det lite förhäng me Knodd o Benny o gänget, sen ska Ema och jag försöka ta oss ut till Grimstorp till Patricks 20årsfest en sväng på något vis. Kvällen har mycket att erbjuda!


Fidde: Vad menar du med att min musiksmak överraskar dig? Jag har bäst musiksmak! :D

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Låter ju som en bra fredag/lördag du:) Jaa din musiksmak är faktiskt sådär...

2008-11-15 @ 16:37:23
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0