sjuwkiga emli :(

Idag vaknade jag med superduper förkyld näsa. suck. Jag vill verkligen inte vara sjuk nu! Men jag svär på att det är jonna som har smittat mig via telefonen! garanterat är det så!

En positiv sak är ju att jag får spendera hela dagen i sängen :) Och jag ska passa på att titta på filmerna jag hyrde igår för min barnvaktskväll, "Ten inch hero" och "never back down". Jag såg nämligen inte någon utav dem utan hittade 3000 miles to Graceland på kanal 5. Typiskt nog så missade jag de sista 10 minutrarna eftersom moster och hennes man och mami kom tillbaka och det var dags för mig o mami att traska hem. Så är det någon som har den filmen, får man låna? :)


Kommentarer
Postat av: Fiddelino

Bläää, jag e också sjuk ju! Vi får sluta dela rum när Jonna e sjuk!

2008-11-09 @ 13:29:28
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0