se möjligheterna

Förresten så är jag nu hemkommen från min monsterdag på ICA. Jag började vid 7 i morse och slutade vid 20 ikväll. Men jag har iofs haft sammanlagt 2h och 35minuters rast under dagen så det har gått ganska bra. På lunchen gick jag och Sofie till Cecil och åt god buffé, jag testade en ny variant och drack julmust till kinamat. Det funkar klockrent! Halvt in i måltiden kommer vi på två saker. För det första att vi är sugna på tacos och för det andra att vi skulle ha ätit på Bryggeriet, eftersom Albin praktiserar där nu OCH de har tacobuffé. Vi tog en snabb diskution om ifall det var värt att smita ifrån notan och äta vidare 200meter bort. Men det förslaget röstades ner rätt snabbt. Istället satt vi fint kvar och åt oss övermätta (man måste ju passa på när man har betalat dyra stålar) och gick sedan vidare till Bryggeriet och tog en cola och snackade lite skit med Albin i en timme innan det var dags för mig att återvända till arbetet.


Igår hade vi det sjukaste köpet ever! 4 500 KRONOR! Det blev dagens skvaller! hehe.

Nu ska jag nog gå och sova lite, gjorde den förfärliga upptäckten av påsar under ögonen i morse. Det har aldrig hänt förut. skärpning på sovfronten!

Kommentarer
Postat av: fiddelino

4500 ? HA jag skrattar åt ICA! :D PÅ willys handlade NIF för 8900! ;)

2008-11-19 @ 23:17:24
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0