Så otroligt typiskt!

Gissa vad! Telefonen ringde idag!
gissa vad! Det var jobbet!
Gissa vad! De frågade om jag kunde jobba!
Gissa när! imorgon!
GISSA VAD! JAG JOBBAR REDAN IMORGON! gaaah!
piss också.

Jaja, det finns inte så mkt att göra åt saken. Nu sitter jag o mumsar fiskgratäng och väntar på att mami ska klippa sig färdigt så vi kan styra kosan mot Nässjö. Jag och Ema ska köpa present till Fidde som fyller år på lördag, sen ska jag svänga förbi ICA en snabbis är det tänkt och kolla läget. Och förhoppningsvis får jag med mig mamma till Jysk också så att jag kan provsitta soffan jag spanat in! :)

Nu är blanketterna till Facket inskickade också. Det börjar trilla in mer och mer räkningar varje månad. Men jag antar att det är lika bra att vänja sig. Denhär månaden var jag smart tycker jag och betalade två månaders mobilräkning, på så sätt kommer jag nu att ligga en månad före med telefonen så om det skulle krisa nån månad med pengar, så kan jag skjuta fram den. klokt tänkt eller hur?


Kommentarer
Postat av: fiddelino

Ja jävlar vad jag fyller år:D Men du vet ju vad jag önskade mig :) he he he. Haha jag vet att vi sa att vi inte ska köpa ngt i julklapp till varandra, men vi får se ;)

2008-11-27 @ 15:34:51
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0