Presidentvalet i USA

Vet ni vad gott folk. Nu har jag precis stigit upp efter en goood natts sömn! Jag sitter och äter en smarrig frukost framför "Postis Per" på Nickelodion. Är det någon mer än jag som äter kräm & mjölk separat?

Om en timme börjar de tv sända utvecklingen av presidentvalet i USA, och jag tror faktiskt att jag ska sitta bänkad här i soffan och följa det hela. jag har ändå inget bättre för mig idag, (hade nämligen hoppats på jobb), och jag har bestämt mig för att bli lite mer insatt i sånthär.

Än så länge har jag en halv arbetsdag denna veckan, imorgon. Det suger. Man blir fan deprimerad av dethär! Håller tummarna för ett viktigt samtal idag!

oj nu händer det spännande grejer på Postis Per!

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Det är bra! Man ska vara insatt :)

2008-11-04 @ 12:28:03
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0