Ponni & Ema är min lördag

Fy vad vi ska slå runt ikväll babes! Jag kan knappt bärga mig! Hade suttit fint med ett stort dansgolv också, men vad gör man när man bor i en stad där det finns ett dansställe och de har 20 års gräns?! Men tro mig, vi skulle kunna roa oss om vi så satt fast i en yttepytteliten brunn!

Nu ska jag snart hämta upp Ponni på stationen här i Forserum, sen tar vi POXen och styr mot Jönköping för några timmars shopping!

Dagen ser för övrigt ut som så att det ev. blir ett par timmars pulkaåkning vid 16tiden. Vid 18 ska jag vara i simhallen och festa med lite gamla klasskompisar i ett par timmar. Sen traskas det troligtvis vidare till Majk på kvällen. Tight schema, men det funkar! Man måste vara flexibel! :) haha.

Förresten, så insåg jag precis att barskåpet är helt tomt. Hur lösa detta? I'll figure something out!

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Jotack jag vet, ni tre tillsammans är inte kloka:P

2008-11-01 @ 13:19:14
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0