ont på näsan.

Ajajaj, det gör ont att snyta sig! Idag håller jag mig också inomhus (förutom jobbet 6-14), och hoppas på att ett mirakel ska ske och göra att förkyldningen vänder.

När jag vaknade i morse vid 04.45 blev jag faktiskt lite fnissig, inte precis normalt vid den tiden på dygnet, men jag hade en sån sjuk dröm. Stackars Albin fick järnets med stryk av ett gäng killar som ville fajtas när vi va ute på nån fest. haha, märks det att någon har tittat på never back down kanske? Albin var lite oförstående när jag skrev till honom på msn innan och frågade om han hade ont. hahah.

Nu sitter jag i soffan och tittar på Färjan, det är liite halvpinsamt att jag kan sjunga med till alla Arvingarnas låtar. Men jag står faktiskt för att de har fina texter och jag hade en liten fas i livet för en sisådär 7 år sen då jag lyssnade massor på Arvingarna.  Låtarna har fastnat liksom. Jonniponni, som förövrigt har telefontrackasserat mig idag med minst 4-5 samtal, har tvingat mig att lyssna på Lars Demian nu, vi får se om det är något att ha, men texterna verkar sjukt fina iaf! :)



Kommentarer
Postat av: fiddelino

Emli, Arvingarna är KULT! :) Fatta vad man lyssnade på det på första stereon man fick :D

2008-11-10 @ 22:53:17
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0