Lussepremiär

Härmed har jag nu invigt Lucia. Årets första lussebulle är äten. Det var en ICA lussebulle och den fick godkänt, men visst, det är ju inte som hembakta ;) Jag minns när jag åt min första lussebulle förra året. Det var vid 9 tiden på morgonen, jag var precis hemkommen från Teneriffa och hade suttit på en flygplats i 10 timmar i väntan på ett tåg som sedan blev försenat och gjorde att min hemkomst försenades flera timmar. Men vilken lycka det var att komma hem. Att mysa till det framför tvn en decembermorgon med en lussebulle, en pepparkaka och ett glas kall mjölk, och bara känna sig sådär riktigt hemma.


Kommentarer
Postat av: fiddelino

ooh fint! :) När ska du baka lussebullar åt mig då? :O

2008-11-19 @ 23:15:43
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0