Long gone loser

Idag är en hata allt och alla-dag. Jag är sur, arg, ful, illamående (kan bero på att jag smällt i mig en halv pizza), och vill bara sätta mig i ett hörn och gråta. Det blev garanterat inte bättre när mami kom hem från jobbet och inom loppet av 10 minuter hade jag fått en hel drös av klagomål på mig.

Idag vill jag bara släcka alla lampor och sätta mig och stirra ut i mörkret, i min egna ensamhet i min egna lägenhet. Men vänta nu, jag har ju inget jäkla jobb och har inte råd med nån egen jävla lägenhet. suck.

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Du blir väl aldrig ful! :/ Du har ju solat på solarium :* :)

2008-11-04 @ 22:16:52
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0