I take a step.

Jag tar mitt pick och pack och flyttar till Nässjö om cirka en månad. Jösses, jag ska flytta hemifrån! Det är helt galet! :P Men det känns bra! Tror att jag kan få det riktigt mysigt i lägenheten faktiskt :) Jag har lovat Fidde att han ska få ha en hink hemma hos mig om han måste spy nångång. Jag antar att han förväntar sig fest?:P haha. Men visst ska det bli det, i januari kör vi kombo, inflyttnings-, + 20års fest!

Förresten så kommer det att finnas en enda regel i min lägenhet. Och det är ett strikt totalförbud på spyor! Och skulle du verkligen verkligen vara tvungen så få du ta mig fan torka upp den själv och det direkt. Annars är alla välkomna när de vill :) haha.

Jag insåg just att det är väldigt mycket som måste köpas. VÄLDIGT mycket. så i julklapp ska jag bara önska mig presentkort på Ikea o jysk. Jysk har faktiskt riktigt mycket fina grejer, dock så vet jag inte om kvallen är så bra.. Men vad gör man, morbror kan ju ev. fixa rabatt ;)

ne nu ska ja fantisera vidare kring mitt möblemang!

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Du glömde sängen i garderoben!!

2008-11-24 @ 23:00:03
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0