I don't trust myself

Helt otippat hamnade jag i Växjö idag, och just nu sitter jag o Ema i Bettans soffa och kollar på Hål i väggen, i väntan på att Ponni o Sudd ska komma tillbaka från affären och en Frödinge kladdkaka. Vi har dessutom delat på en hawaii med kebabsås och en kebabpizza ikväll. Låter som en ganska bra söndag eller hur?

Gårdagen var helt sjukt kul, som vanligt när man umgås med så härliga människor! Jag, Ponni och Palm lyckades även fjäska in oss på hotellet, trots att det var 20-års gräns. Eller tjae, det var väl kanske mest Josef som mutade vakten då. Hur han gjorde det vill jag inte veta, haha! Det blev en natt-french på Statoil efter hotellet och sen spenderade vi ytterligare några timmar hemma hos Knodd o Benny. Vid 4 tiden ramlade vi i säng, alla tre(jag ema o ponni) hemma hos Ema, efter en väldigt kall men välbehövd promenad genom stan.

Nej nu börjar vi bli lite oroliga över vart dendär kladdkakan tagit vägen. Bäst att ringa och kolla.

By the way, imon är jag o Ema tillbaka i stan igen!


Kommentarer
Postat av: fiddelino

Bäst för er de!

2008-11-02 @ 22:15:15
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0